niedziela, 1 sierpnia 2010

Kolejna podróż Edwarda Tulana - candy nr 4

Pora rozpocząć kolejną podróż Edwarda Tulana. Książkę wygrałam w candy u Morsi. Zabawę zapoczątkowała Natalija.

Zasady candy są następujące:
1) Osoba, którą wylosuję, powinna przeczytać książkę w ciągu około 10 dni (czyta się w jeden dzień), wpisać się do książki i zorganizować u siebie Candy nr 5 na takich samych zasadach, a do książki dodać jakąś niespodziankę.
2) Udział biorą tylko osoby posiadające blog.
3) Pod tą notką osoby chętne wpisują komentarz i zamieszczają podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu.

Candy trwa do 15 sierpnia, kiedy to wylosuję kolejną osobę do której książka poleci. Tylko co ja zrobię jak chętnych nie będzie? ;)

Zdjęcie pożyczyłam od Morsi, mam nadzieję że się nie gniewa.

14 komentarzy:

shiraja pisze...

jeju, jeju to ja jestem pierwsza? Na książkę mam ochotkę niesamowitą, Swoją drogą pomysł na wędrujące książkowe candy super. Pozdrawiam cieplutko.

http://shiraja.blogspot.com/

Anna pisze...

Już druga chętna na przeczytanie tej magicznej książki :)

Zula pisze...

Kolejny raz poluję na tę książkę :) Może tym razem się uda :)
Pozdrawiam

book-of-art pisze...

ja jestem chętna!!! : ))

zapisuję się do kolejki! :)

Beata Sw. pisze...

zdążyłam!?! chętnie zaadoptuje książeczkę:-D

Mój świat i hafty pisze...

Trzymam kciuki, na pewno będą chętne:)
Pozdrawiam!

Karmeleiro pisze...

bardzo ciekawe candy! to ja też stanę w kolejce.poza tym, miło mi, że wzięłaś udział w mojej zabawie, pozdrawiam serdecznie, Karmeleiro

Avarill pisze...

To ja też po raz kolejny zapoluję na Królika ;)
Już za sekundę umieszczę info na blogu.
Pozdrawiam :)

barbaratoja pisze...

Może tym razem się uda?

klaudyna pisze...

jak by mogło nie być chętnych? ;)

Edzia pisze...

Ja jestem bardzo chętna i kolejny raz poluję na tą cudną książkę - przy okazji zapraszam do mnie na Candy:)

makneta pisze...

Chętnie zapiszę się do losowania - tyle, że między 19 a 29 nie będzie mnie w domu, ale mam nadzieję, że mimo to mogę wziąc udział w tym candy.

eumycha pisze...

w ostatniej chwili, ale jak mówią "lepiej późno niż wcale" ;o)

nayanka pisze...

Zamykam listę i robię losowanie :)