niedziela, 15 sierpnia 2010

I po losowaniu :)

Losowanie odbyło się pod nadzorem komisji kontroli gier i zakładów w osobie mojego chopa.



Maszyna losująca w osobie Miluszka spała więc losowałam osobiście.


Komisja nadzorująca stwierdziła, że skoro dopiero co wysyłałam książkę do Shiraji to wypada teraz do kogoś innego. Wymieszał kartki, wyciągnął i co? I Shiraja po raz drugi :D Obśmiałam go dokładnie :D

Shiraja, adres mam więc jak tylko przesyłka będzie gotowa i Miluszek łaskawy to wysyłam :)

6 komentarzy:

Mój świat i hafty pisze...

Gratuluję i miłego czytania:)
Pozdrawiam!

shiraja pisze...

o kurczaki, to się nazywa szczęście podwójne :) HIHIHI To chyba dlatego, że bardzo chciałam ją przeczytać :) Dziękuję raz jeszcze. Nawet sobie nie wyobrażasz jaka radość ma ogromna :). Buziaki

Zula pisze...

Niestety nie udało się ;( Gratuluję shiraji i będę polować dalej :)
Pozdrawiam

morsia pisze...

Po czasie, ale nadganiam zaległości blogowe - oczywiście że się nie gniewam w kwestii zdjęcia! :)
Cieszę się, że było tylu chętnych, a Shirai życzę miłego czytania.
Pozdrowienia!

barbaratoja pisze...

No to polowanie trwa!

Avarill pisze...

Kurcze, znowu mi się nie udało. To nic, będę polowała na książkę na blogu Shiraji :)
Pozdrawiam i gratuluję!