poniedziałek, 24 maja 2010

Śląski Festiwal Sztuki

Byłam, zobaczyłam i nabyłam. Papierów dużo :)


Do tego kwiatuszki i tusz by latarnia morska (szkoda że nie ma nazwy koloru, trudno będzie dokupić ten sam). A to9 wszystko w sklepie scrap.com.pl, od soboty mój ulubiony sklep :)

Troszkę jestem rozczarowana, że nie mogłam sobie pooglądać gotowych prac - scrapów i albumów, bo stoisko obsiadły różne osoby i namiętnie plotkowały nie dając prawie miejsca na obejrzenie. A ja komuś na głowę wchodzić nie lubię. Dobrze, że się do kasy dopchałam :) a może szkoda ;)

1 komentarz:

Joanna pisze...

Nie mieszkam na Śląsku , a szkoda . U mnie w w B nie ma takich ciekawych kiermaszy , tylko kujawskie koguciki.Całe szczęście że jest internet , bo inaczej żyłabym jak ludzie 100 lat temu. Piękne zakupy porobiłaś i ciekawi mnie na co to wszystko poprzerabiasz?
Ściskam Cię!